czwartek, lipca 26

Kilka słów na temat mojej strony internetowej.

W kilku ostatnich postach pisałam Wam o tym, że myślę nad założeniem własnej strony internetowej. Oczywiście nie mam zamiaru przestawać bywać tutaj, po prostu strona internetowa będzie o nieco innej tematyce, związanej z moim - mam nadzieję - przyszłym zawodem - kryminalistyką. Na jej powstanie wyznaczyłam sobie dead line do 10 września.
Dla osób, które nie interesowały się tym tematem kryminalistyk to naukowiec, który współpracując z policją bada miejsca zbrodni, zwłoki, owady nekrofagiczne i tym podobne.
Mam w związku z tym do Was, jako osób nie do końca związanych z tematem, pytanie - jakie posty chcielibyście tam przeczytać? Jak rozpoznać wiek, płeć, wzrost i rasę, jak przebiega proces ekshumacji, czy może coś jeszcze innego? O odpowiedzi proszę w komentarzach - wszystkie propozycje są mile widziane, dzięki nim będę mogła łatwiej zaplanować pracę nad stroną :)

8 komentarzy:

  1. Ja to bym chętnie poczytała o takich czarach-marach jak robią w serialach typu "Kryminalne zagadki..." :D Jakieś nowoczesne technologie, badania różnych dziwnych śladów, tricki po których można rozpoznać co się wydarzyło itp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja też chciałabym przeczytać o wszystkim, w końcu twój przyszły zawód to jedno z moim dziecinnych, niespełnionych marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł!!! :-)
    Zawsze mnie to interesowało! :-)) Myślę, że taka strona będzie miała mnóstwo fanów!
    Wszystko co wymieniłaś, "jak rozpoznać wiek, płeć, wzrost i rasę, jak przebiega proces ekshumacji" sprawia że już nie mogę się doczekać :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, chętnie przeczytałabym o wszystkim, co ma związek z kryminalistyką :) Kiedyś chciałam wykonywać ten zawód, ale chyba bliżej mi do jakiejś filologii bądź medycyny - najlepiej sądowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, kochana! To nie jest tak, że ty MOŻESZ utworzyć taką stronę. Ty to po prostu MUSISZ zrobić! :D
    A tak na poważnie - serio, ŚWIETNY pomysł! Mówię to z perspektywy osoby, która jest bardzo zainteresowana tematem kryminalistyki.
    Odnośnie tematów, które mogłabyś tam zaprezentować - myślę, że sama najlepiej wiesz, co byłoby dla nas zarówno ciekawe, jak i zrozumiałe. :)
    Jeśli w jakikolwiek sposób mogłabym się przyczynić w pomocy do utworzenia strony to jestem cała do Twojej dyspozycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, wszystko, wszystko ;D
    Temat ten szalenie mnie interesuje, więc pisz o wszystkim!

    www.produktywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl :) Ja na poczatek z ogromna checia bym przeczytała co trzeba zrobic zeby zostac kryminalistykiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...a może coś o tym jak rozpoznać w jaki sposób popełniono morderstwo? Czy to "czytanie z krwi" które praktykował Dexter jest na parwde wykorzystywane w polocji??

    OdpowiedzUsuń