środa, lipca 25

Projekty.

Cześć Kochani! Nie wiem, czy tylko mi tak szybko płynie ostatnio czas? Moja doba jest o wiele za krótka żeby wyrobić się z wszystkim! Ale do rzeczy - sporo się dzieje w moim życiu. Praca, nauka języków, nauka do wrześniowych egzaminów wypełniają mi dobę do cna. W sierpniu będę musiała do tego dodać jeszcze drugą część moich praktyk i egzamin na prawo jazdy. Dodatkowo, ponieważ nasz współlokator się wyprowadza, musieliśmy z moim partnerem podjąć decyzję co dalej z naszym mieszkaniem - przeprowadzka, zmiana lokatora, czy po prostu zostajemy tutaj sami. Ostatecznie wygrała 3 wersja. Naszemu współlokatorowi dajemy więc czas na spokojną przeprowadzkę, a końcem sierpnia, początkiem września zaczynamy mieszkać tutaj całkiem sami, co pozwoli mi przerobić drugi pokój na mój 'gabinet' w połączeniu z garderobą. Obecnie więc poszukuję w internecie inspiracji. Mam nadzieję pokazać Wam krok po kroku powstawanie mojego gabinetu.
Generalnie moim planem jest stworzenie dobrze zorganizowanego miejsca, w którym będę mogła spokojnie się uczyć, rozwijać swoje hobby i pracować nad publikacjami na konferencje naukowe, których zapowiada się dość sporo w tym roku akademickim i nad publikacjami na swoją stronę internetową, która - mam nadzieję - do września ujrzy światło dzienne. Na razie w krótkich wolnych chwilach pracuję nad artykułami, które mam zamiar na niej zamieścić.
Dziś chciałam po prostu podzielić się z Wami moimi projektami, które mam zamiar zrealizować mniej więcej do końca września/połowy października:

1. Stworzyć system organizacji dokumentów - mam na nie pomysł, zabieram się za realizację jak tylko przyjdą do mnie zamówione przez internet potrzebne mi rzeczy. Zainspirował mnie blog pewnej amerykanki, która pracuje jako 'home organizer'. System wygląda mniej więcej tak, a o samym systemie napiszę Wam osobny post.




2. Kolejny projekt to stworzenie przestronnego, dobrze zorganizowanego gabinetu i garderoby. Zainspirowałam się zdjęciami znalezionymi w internecie :)



 





3. Mam zamiar wreszcie nauczyć się pływać - zapisałam się już nawet na kilka lekcji z instruktorem - mam czas do początku września, bo wtedy wyjeżdżam na Mazury i przez tydzień będę mieszkać na łodzi. 

4. Stawiam sobie deadline na stworzenie strony internetowej do połowy września. Robię to celowo, bo dzięki temu będę czuła się bardziej zobowiązana.

Dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że czas pozwoli mi wrócić tutaj jeszcze z kilkoma notkami do końca miesiąca, bo mam niesamowicie dużo pomysłów, którymi chciałabym się z Wami podzielić!

8 komentarzy:

  1. Też chciałabym nauczyć się pływać! Tylko brakuje mi kompana do nauki, pomijając instruktora. Sama chodzę na fitness i mi trochę smutno, że tak powiem, więc na pływanie chciałabym pójść z kimś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już postanawiałem nauczyć się pływać chyba 10 razy ;) Muszę chyba też zapisać się na jakiś kurs z instruktorem.
    Zazdroszczę tego dodatkowego pokoju na "gabinet" ;) Ciekawe pomysły dotyczące organizacji są w książce "Uporządkuj swoje życie". Tutaj możesz więcej o niej przeczytać: http://czytelnik-ksiazki.blogspot.com/2012/03/jak-uporzadkowac-swoje-zycie-erin.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mieć wszystko poukładane w takich pudełeczkach, kartonikach, segregatorkach... od razu świat jest bardziej uporządkowany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem fanka ciekawie zaaranżowanych przestrzeni i wszelakich organizatorów:) Powodzenia i miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!! ;)
    Naprawdę jestem pod wrażeniem i gratuluję dobrej myśli.
    Chętnie będę śledzić Twoje postępowania ponieważ lubię takie projekty a zwłaszcza gdy mają komuś pomóc (tym razem w organizacji pracy i życia)
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie Paweł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pływanie to według mnie najlepszy sport, jaki istnieje! Naprawdę, dla mnie po prostu NIE MA lepszego sposobu na odstresowanie. :)
    Trzymam kciuki za Twoje prawko jazdy! :) Ja już za tydzień mam egzamin, na co robię wieeelkie oczy! Jednak wiem jedno - nawet gdy za pierwszym razem mi się nie uda, to na pewno nie zamierzam się zrażać, lecz spróbować jeszcze raz. Do skutku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie pudełeczka, szuflady i wszelkie sposoby organizowania dokumentów, materiałów. Czekam na jakiś post na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie inspirujące i motywujące są Twoje posty;) Czy mogłabyś podać mi adres bloga tej amerykanki "home organizer"? Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń