poniedziałek, kwietnia 2

Kwiecień.

Marzec był dla mnie miesiącem bardzo wytężonej pracy. I wbrew pozorom nie chodzi tu o naukę i wykonywanie zadań, które zaplanowałam na marzec. Przyznam się szczerze, że z moich marcowych planów nie wyszło zbyt dużo. Dlaczego? Trochę przez własne lenistwo i prokrastynację, która mnie dopadła, inne - bardzo ważne - obowiązki i wydarzenia losowe.
W marcu uczestniczyłam w konferencji naukowej dla studentów biologii w Toruniu, gdzie prezentowałam swój plakat o rekonstrukcjach czaszek, a kolejny weekend spędziłam razem z kołem naukowym Antropologów na "Nocy Odkrywców" w Chojnowie. Były to dla mnie bardzo ważne wydarzenia, ze względu na doświadczenie jakie mogę zebrać.
Poza tym moja mama złamała główkę piątej kości śródstopia, czyli mówiąc po Polsku - złamała... stopę, co spowodowało, że kilka dni w tym miesiącu musiałam spędzić poza Wrocławiem pomagając mamie.
Ale teraz wracam tutaj ze zdwojoną mocą!

Nie przeciągając dłużej - plany na kwiecień:

NAUKA JĘZYKÓW:


ROSYJSKI:
nauczyć się czytać i pisać po rosyjsku
nauczyć się podstawowych zwrotów

ANGIELSKI:
codziennie uczyć się 5 nowych słówek
czytać 3 artykuły w języku angielskim tygodniowo

FRANCUSKI:
uczyć się codziennie 10 nowych słówek
Powtórzyć słownictwo z działów:
  • Dom
  • Człowiek, rodzina
  • Czas
  • Ubrania, kolory
  • Jedzenie
  • Zainteresowania
  • Państwa
  • Czynności dnia codziennego

POWTÓRKA MATURY:
CHEMIA:

 1. Nieorganiczna:
  • Stechiometria
  • Teorie budowy atomu
  • Dysocjacja
  • Redox
 2. Organiczna
  • Węglowodory
  • Alkohole i fenole
  • Aldehydy i ketony

BIOLOGIA:
  • Komórka
  • Tkanki
  • Rośliny
  • Grzyby
  • Zwierzęta
  • Układ pokarmowy
  • Układ nerwowy
  • Układ hormonalny
Co tydzień rozwiązywać jeden arkusz maturalny z biologii, fizyki i chemii


STUDIA:
Zaliczyć wszystkie zaległe kolokwia
Uczyć się minimum 2h dziennie
Chodzić na wszystkie zajęcia
Zacząć robić mapy myśli


INNE:

Pić chociaż 1l wody dziennie
Ćwiczyć 2 razy w tygodniu
Zacząć brać witaminy, bo przesilenie wiosenne mnie zje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz